تصمیم

@higermany

برای همه ی مهاجرها و برای همه ی کسانی که در راه مهاجرتند.
امید آهنگرانی
............

تصمیم خودم بود که بیام دنیارو ببینم، تجربه کنم، به چالش بیفتم، حس کنم، لمس کنم، بچشم، در بطن زندگی باشم

زندگی کنم، هر طور ک میخام ،هر کار که دوس دارمو بکنم.سفر کنم تا جوونم، ماجراجویی کنم...
و میدونستم چیا در انتظارمه
تنهایی، بی پولی، در به دری...
اما حال میده.در عوض میدونم برای هدفم کاری کردم.ننشستم تو خونه، زدم بیرون تا تجربش کنم.
@higermany

همیشه میگفتم کسی که با دوچرخه میره اروپارو میگرده اخه چه حالی داره؟!!!
گشنگی بکشی، بارون ببینی، شب هرجا بخابی.
اما الان درک میکنم.طرف که را میفته دنیارو ببینه میدونه سختی هایی هم در انتظارشه اما می ارزه به لذتی ک میبره
لذت ؟ اره وقتی برای چیزی که میخای تلاش میکنی و بهش میرسی، حس میکنی زندگی کردی
حس عجیبیه
احساس زندگی کردن داشتن
حس تجربه کردن و چشیدن این سس با طعمی عجیب خاص به اسم زندگی
این سس رو بچشید. بریزید روی روزهاتون
@higermany

مخلص همتونم که قلبهاتون مثل من میتپه
زنده باد زندگی
زنده باد ماجراجویی
زنده باد نترسیدن و با هیجان راه افتادن به سمت خواسته ها.

20 اکتبر 2017
غرب المان.دوسلدورف.بیلک #bilk

امید_آهنگرانی


Omid_ahangarani

@higermany

Comments