در لحظه زندگی کردن شعار نیست

کم.کم.دارم.میفهمم در لحظه زندگی.کردنو
داشتم امشب فک میکردم خب همه.چی خوبه و خوشبختی داره میرسه با اومدن تابستون و عشقوحال بزودی به راهه
بعد باخودم گفتم: البته ایشالا با فرض.بر این ک اتفاقی نیفته و خوشبختی کامل برسه.
بعد گفتم خب دست ما نی ک واقعا
اتفاقای خوب و بد میفتن و ما فقط باس لذت ببریم و در سختی ها هم رشد کنیم وطاقت بیاریم
لذا دست ب دعام برمیدارم...
ک.ای خدا..
خوشبختی ماروکامل کن.سختی هاهمیشه هستن.اما.وقتی اومدن هم ماروقوی و پر صبر و اماده کن براشون و هم شدتشون رو کم کن.ضمنا اگه شد در شیرینی ها و شادی ها رشد کنیم و چیزهای لازمو یادبگیریم و سختی ها و تلخی ها خیلی بودنشون لزومی نداشته باشه😁😁
مرسی.ممنونم
اما.ممنون برای تمام انچه ب من دادی و اموختم.در سختی ها.و واقعنم.سخت نبود اما رشدکردم
سخت نبود چون دلگرمی همیشه میدادی ک میگذره..
که در عوض رشد کن و یادبگیر..و من مثل یه مبارز از سختی هام لذت بردم.مث اونا ک توفیلما نشون میده تو زندان بارفیکس و شنا میرن تا خودشونو برا بعد زندان اماده کنن.

بازم ممنون
حالا برام دیگه مهم نی اینده چی.میشه
قرارباشه سختی باشه پذیرام.شادی باشه پذیرام.
و من اکنون دارم در لحظه زندگی میکنم...
چون میدونم.برنامه اینده دست خودته و هرجی لازم.باشه رو میاری.من فقط کافیه از امروزم.لذت ببرم.
ممنونم ک هستی..

یازده مارس 2018
دوسلدورف

Comments