I love my life

31 اپریل


سلام خدا.ممنون برای زندگی.این هدیه ی زیبا و بزرگ.این معجون دوست داشتنی.خوشحالم که تجربش کردم.در کش و قوصش قرار گرفتم.به چالش کشیده شدمو خم شدم و طاقت اوردم.شاد شدم و خندیدم.عاشق شدم و دلم لرزید.سرد شدم گرم شدم.تلاش کردم.امیدوار شدم.از آنچه بدست اوردم خوشحال شدم و انگیزه گرفتم.همه ی اینها برای من زندگی بود.مثل یک سفر.خوشحالم که عمیقا زندگی کردم.


اکنون بیشتر از قبل بزرگی و موهبتش رو درک میکنم.اکنون که به چیزهایی که میخواستم رسیدم و دارم ازش لذت میبرم.اکنون که فهمیدم عشق چیه.خندیدن چیه.احساسات چیه.امید و تلاش چیه.به راستی که تجربه ی قشنگی بود.



ممنون برای زندگی


کمکم کن درک کنم خیلی هم کوتاهه و سادست تا با ساده گرفتنش ارامش بیشتری داشته باشم و لذت بیشتری ببرم.



و اکنون پس از مدت زیادی صبر,ب چیزی که میخواستم رسیدم.دیگه فرصت این هست پاهاتو روی هم بندازی و صدای پرنده ها رو گوش بدی



از خودش میخوام من رو پر تلاش نگه داره.در شروع ساخت یک زندگی جدید هستم.


در اواخر 26 سالگی


و اکنون ازش میخوام به من جسارت و قدرت ساخت یک زندگی جدید و جذاب رو بده.حالا که آنچه برای ساختنش رو نیاز دارم, دارم

Comments