آموزش برندسازی.امیدآهنگرانی#2

در این ویدیوِی کارتونی سعی کردم تعریف جدید برندسازی رو ارائه بدم.قسمت دوم نظراتتون برام اهمیت داره. ‫#‏برندسازی‬ ‫#‏آموزش_برندسازی‬ ‫#‏امیدآهنگرانی‬ ‪#‎Branding‬ ‫#‏برندینگ‬ ‪#‎omidahangarani‬


[iframe id="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/BruNQ/vt/frame" align="center" mode="normal" autoplay="yes" maxwidth="400"]


--


متن ویدیو:


همونظور ک گفتیم بیشتر دیده شدن تبلیغات شما دیگه باعث فروش بیشتر شما نیست.چرا؟


چون انگیزه ها و ملاکهای خرید کردن فرق کرده.شما دیگه صرفا با جلب نظر مخاطب با بیلبردهای بزرگ نمیتونین اونو جذب کنین.



شما از امروز باید روی جلب احساس مخاطب کار کنین.


بله درسته.و تعریف برندسازی هم همین هست.برندسازی یعنی ایجاد یک رابطه ی احساسی با مخاطب ب طوری ک ذهن و قلب اونو تسخیر کنین.


در اینصورت هست ک اون به سمت شما کشیده میشه.



امروزه دیگه خرید فقط برای رفع نیاز نیست بلکه تبدیل به یک تفریح شده.یک سبک زندگی شده.


مخاطب فقط به کیفیت یا زیبایی بسته بندی شما نیاز نداره.به حس و تجربه ای که از خرید محصول شما بهش دست میده هم نیاز داره.


به ساخت این حس میگن , برندسازی و زمانی که این حس رو در برندتون بسازید,بازی رو بردید.



مردم تنها از برندهایی خرید میکنن که بهشون حس داشته باشند.این حسها میتونه مالکیت,دوستی,احترام,سورپرایز و خیلی چیزای دیگه باشه.


5000هزار حس مختلف وجود داره.تاحالا فکرکردین برندتون چه حسهایی به مخاطبینتون منتقل میکنه؟

Comments