یک سفر مهیج

 

روز بسیار عالی ای بود

از صب تا الان فقط جلسات بیزنسی

کلی چیز یاد گرفتین از اشکال یابی و ولیدیت کردن ایده ها

در مورد ایده ی خودم .. گفتن خوبه ولی ... پولی توش نی

اما من پول خواهم ساخت

از شو آف و خیلی چیزای دیگه

فعلن ی چیز ساده بدیم بره

بعد حالا تصمیمی بگیریم خوبش کنیم کامل تر

جالبه ی تیم دیگم با این ایده اومده

و یو آی و یوایکس بهتری دارن.. جلوترن

جالب داره میشه ماجرا

بریم جلو ببینیم روزگار و کاینات چی برامون تدارک دیده

چ سفر مهیجی

<3

خیلیام گفتن خوبه ب جای گوگل مپ  و هیر مپ از تو استفاده میکنیم

من بازار خوبی دارم از کسایی ک نشنیدن اسم این سرویسو و از این مدلیا استفاده نکردن تا حالا

و از ارائش با ویدیوهای فان خوشم میاد

این زندگی برام مهیجه

دوسش  دارم

کم کم دارم محیط کارم رو هم دوس میدارم

خدا کمک کنه پولم بیاد دیگه عالی میشه

omid ahangarani امید آهنگرانی

Comments