پول زیادی در راهه

.پول زیادی در راهه.آماده باشیم.


پتانسیل بازار آنلاین ایران به شکلی هم مشهود و هم پنهانه که هرکس همون وسطش میمونه.از طرفی بزودی با یه انقلاب آنلاین و تغییر سبک زندگیمون روبرو هستیم که الان بوهایی ازش میاد و مردم دارن یادمیگیرن که باید باگوشیشون زندگی کنن.و از طرفی بی ثباتی وضعیت اینترنت,فیلترینگ,بی برنامگی محتوایی و خیلی موارد دیگه,اجازه نمیده تا این سبک زندگی که داره فراگیر میشه,شکل و پایه اساسی درست بگیره.یه اوضاع فرهنگی و اجتماعی به هم ریخته و هرج و مرج گونه ,ناشی از همین فراگیر شدن اسمارت فون ها و استفاده از اینترنت در راهه که به شدت آسیب زا,غیرقابل کنترل و غرق کنندس.


از سویی مثل همیشه میتونه آب گل آلودی برای ماهی گیری های سطحی باشه.اما آیا فکری برای یک ساختار شده؟جامعه ی ما که داره ب سمت یک جامعه ی آنلاین پیش میره,آیا آموزش,زیرساخت,هدفگذاری,کنترل و تامین کنندگی , براش تدارک دیده شده؟


پایان کلام:


شهر پر آشوب و بازار داغی توی اینترنت در راهه.آماده بشیم.اما تا جایی ک میتونیم به فکر سرویسی مفید باشیم.مطمئن باشید مفید بودن همیشه سود بیشتری خواهد داشت.نه اینکه سرویسهای آنلاین فِیک و ویروسی و چیپ ارائه بدیم و یه پولی به جیب بزنیم.این هدف زندگی ماست؟با دزدی هم میشه میلیاردر شد اگه کسی خواست.چرا دنبال ارزش آفرینی بریم پس.


در فرصت دیگه ای بررسی میکنیم که این جامعه چقدر نیازمند یک راهنما در زمینه ی بازار آنلاینه.یک آموزش دهنده.یک لیدر.یک محتوا بخش.یک ساختار بخش و سازمان دهنده.اون شخص میتونید شما یا شرکت شما باشه؟ که هم این سیل مردم راه گم کرده و نیازمند آگاهی رو کمک کنه و هم خودش رو میلیاردر؟


مقاله ی بعدی با عنوان : زندگی آنلاین ایرانی ها.بزودی مخربترین آشوب قرن


omid ahangarani امید آهنگرانی

Comments